.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:
روحانیان مبلغان فرهنگ وقف در جامعه باشند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ترویج فرهنگ وقف را یکی از نیازهای روز جامعه دانست که باید توسط روحانیون تبلیغ شود.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، صبح امروز در همایش مبلغین سوگواره بصیرت عاشورایی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری اظهار کرد: ترویج فرهنگ وقف یکی از نیازهای روز جامعه است که باید توسط روحانیون تبلیغ شود و مردم باید از احکام شرعی وقف آگاهی داشته باشند. نیازمند ترویج فرهنگ وقف در راستای نیازهای روز جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه برخی ها در مجالس عزاداری به دنبال حذف نام رهبری هستند تاکید کرد: عزاداری ها و مداحی ها در محرم نباید سکولار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با عنوان اینکه در مازندران سپاه و اطلاعات بیشترین همکاری را در پرداخت حق و حقوق موقوفات دارند گفت: حساسیت اجرای نیت واقف بسیار بالا است و مسؤولیت شرعی و قانونی به دنبال دارد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اعزام مبلغ در ایام محرم یادآور شد: برای سال بعد اعزام مبلغ در مازندران باید به ۵۰۰ روحانی برسانیم زیرا این ظرفیت در استان وجود دارد.

حجت الاسلام قنبری مسئول مبلغین اعزامی به مازندران نیز با بیان اینکه اداره کل اوقاف مازندران برای ماه محرم جاری۱۶۷ مبلغ درخواست کرد گفت: اعزام مبلغ امسال اوقاف نسبت به سالهای گذشته دو برابر شده است و ظرفیت مازندران برای اعزام مبلغ بیشتر از اینها است.

وی افزود: برای سال آینده به درخواست حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اعزام مبلغ دو برابر می شود و روحانیون و مبلغین در ایام محرم در سخنرانی در خصوص وقف سخنانی داشته باشند و به ترویج فرهنگ وقف بپردازند، همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی ها تبیین شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.